He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

viernes, 7 de junio de 2013

PERUREN ISTORIOA


Kaixo, ni Peru naiz, Ernanikoa naiz eta hamar urte ditut.
Nire ikastolarekin iretera batetara joan nintzen Zuaza uhartera.
Ondo pasatzen ari nintzen nire lagunekin jolasten, untziak ikusten eta piratetara jolasten baina uretara sartu nintzenean hanka potolotu egin zitzaidan eta oso triste Txagorritxu ospitalera joan nintzen. Baina jendeak eta lagunek animoak eman zizkidaten azkarrago sendatzeko. Eta gainera, lagun gehiago egin nituen.

Ospitalera iritsi nintzenean polita zela konturatu nintzen eta oso pozik jarri nintzen oso ondo zaintzen nautelako.

Ospitalera etortzen baldin bazarete animoak hartu eta LASAI EGON, konturatuko zarete zuek pentsatzen duzuena baino askoz politagoa dela.

                                                                          

1 comentario:

Ana dijo...

Jonen komentarioa:

Nire esperientzia Zuatzan ez zen ere oso ona izan(euria egin zuen, janari txarra, txaboletan oso hotz egiten zuen...)eta bueltazeko irrikatzen
nengoen.

Bueno agur.