He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

miércoles, 18 de enero de 2012

GUTUN BAT



Kaixo lagunok, zer moduz?. Ni ondo nago, orain ospitalean eta agian gaur edo bihar joango naiz etxera eta laister ikastolara joango naiz.

Ebakuntza bat egin zidaten: apendizitisa, ez nintzen konturatu baina anestesia joan zenean minarekin hasi nintzen eta botaka egin nuen. Biharamunean askoz hobeto nengoen eta ondo sentitzen hasi nintzen. Hurrengo egunean ohetik altxatu nintzen eta hobeto sentitu. Ospitalean lagun bat egin dut, Aitor izenekoa, oso majua da. Zuek nahi baduzue, etorri ahal zarete edo deitu ospitalera eta esan pasatzeko 117 gelarekin.

Ospitalean era badago eskola bat, ez pentsa dena jaia dela eta!. Etxerako lan guztiak ia eginda ditut, denbora osoan etxekolanak egiten egon naiz. Hemengo gelan arratsaldero eskulanak eta plastika egiten da baina nik ez dut denborarik izan. Argazkian ikusiko duzue nolakoa den hemengo ikasgela.

Ospitalera etortzen bazarete ez duzue hain gaizki pasatuko.


Agur lagunok:


Denis.

No hay comentarios: